sobota, 20 września 2014

birthday

18 września, czyli dwa dni temu, były... moje urodziny! Skończyłam trzynaście lat. Dostałam parę prezentów, od babci - wiadomo, zawsze jakieś pieniądze ;) Nie robiłam żadnej imprezy, uznałam, że nie sprawi mi to przyjemności. W czwartek nikt w szkole nie składał mi życzeń, natomiast w piątek dziewczyny w szatni przed wf głośno zaśpiewały mi sto lat i wszystkie mnie uściskały (mam najlepszą klasę na świecie, hah). Jeszcze osiemnastego zaskoczyła mnie moja najlepsza przyjaciółka, która wyprowadziła się rok temu z Kielc - punkt 19:45 (o tej godzinie się urodziłam) zadzwoniła do mnie i złożyła życzenia, aż się popłakałam. Nigdy jeszcze nie zapomniała o moich urodzinach, zawsze pamięta. Całe siedem lat przyjaźni. Teraz natomiast przejdźmy do prezentów - pokażę wam, co dostałam. Birthday haul!



 Co sądzicie o prezentach? Kiedy macie urodziny? 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne prezenty.
    Lakier wygląda ciekawie :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lakier jest śliczny <3 kochana przyjaciółka! <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty <3
    Dopiero 5 lutego :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń