sobota, 13 września 2014

new in | pomysły na filmiki, posty

Witajcie!

W pierwszym poście przychodzę do was już z new in.
Wczoraj wybrałam się na zakupy, byłam w 580850438 sklepach, ale dopiero gdy weszłam do I am, kupiłam coś.
Co?
Pierścionki, kolczyki.
Ostatnio mam chyba jakąś obsesję na punkcie pierścionków, bo wszystkie uważam za śliczne i chciałabym mieć wszystkie, ale moje zasoby pieniężne na to nie pozwalają. Niestety.


 24,90 - I am


 19,90 - I am

Także, patrząc po tym, co kupiłam, zakupy w sumie mogę uznać za bardzo udane.

Pod koniec posta chciałabym poruszyć jeden temat, mianowicie pomysły na filmiki, posty.
Jak wiecie, wielkimi krokami zbliża się jesień. Mam w związku z tym kilka pomysłów na jesienną twórczość, że tak to nazwę.

Filmiki na YouTube - pomysły
Fall Decorations for Your Room (dekoracje jesienno-halloweenowe do pokoju, moje pomysły lub Room Tour)
Fall Lookbook (outfit ideas na jesień)
Morning i Night Routine: Fall Edition (to co robię rano czy wieczorem)

Posty na bloga - pomysły
Dekoracje do pokoju na jesień czy halloween lub Room Tour w zdjęciach, zależy, co nagram
typowo jesienne zakupy, new in

Swoje własne pomysły możecie wysyłać mi na Asku - klik, lub w komentarzach.

Lubicie biżuterię? Co sądzicie o pomysłach? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz